Uitgave Jaarverslag 2023

Graag kondigen we de uitgave van ons Jaarverslag 2023 aan!

Het was een mooi jaar vol inspirerende bijeenkomsten, waar onze leden, aangeslotenen, partners en NMo Monumenten Makelaars elkaar ontmoetten en waardevolle kennis en ervaringen deelden. We namen daarbij regelmatig een kijkje in elkaars keuken. Zoals bij de Partnerbijeenkomst op Buitenplaats Trompenburgh, het bezoek aan Kasteel Staverden waarbij NMo Connect vakgroep bouwkundigen inzicht kreeg in de restauratie en verduurzaming van dit unieke monument en de monumentenmakelaars kregen de mogelijkheid een bezoek te brengen aan het bijzondere landgoed Amelisweerd.

Ook in 2023 organiseerden we NMo Connect bijeenkomsten, waar vakgenoten elkaar op actuele thema’s informeerden en inspireerden. En bood partner Donatus Verzekeringen hen een bijeenkomst aan over de kunst van het taxeren. Daarnaast presenteerden we op het Monumentenportaal weer een reeks prachtige monumentale panden, te koop of te huur aangeboden door onze NMo Monumenten Makelaars. Ook verwelkomden we veel nieuwe monumenten die hun deuren voor het publiek openden.

Dit is een greep uit alle activiteiten van vorig jaar. Bekijk hier voor alle ontwikkelingen ons volledige jaarverslag 2023!